Ondernemen is een straatfeest

Nieuwprijs € 29,99
Onze prijs€ 9,99
Uitgeverij: Boekerij
Uitvoering: Paperback
Taal: Nederlands
Staat van het boek: Licht beschadigd
Aantal Pagina's: 287
Afmetingen: 172x240x20
Verschijningsdatum: Juli 2010
EAN: 9789022547526
Let op: Laatste exemplaar

Omschrijving

Wat gebeurt er ondertussen op straat? Hoe reagerenconsumenten en andere afnemers op de enormehoeveelheid impulsen die over hen uitgestortwordt? Zien ze bijvoorbeeld die abri met de dureadvertentie wel, of lopen ze te bellen - de bliknaar beneden gericht?Pim van den Berg werkte bij Hagemeyer, SGEElectronics, Nestlé en De Bijenkorf in verkoop enmarketing.Vanaf 1997 is hij zelfstandig straat-o-loog en adviseerthij bedrijven als ABN Amro Nederland, INGReal Estate, INTRES, Unilever, KoninklijkeAhold,diverse gemeenten en andere instellingen.Met dit boek in de hand kan iedere manager enmarketeerzich ontwikkelen tot straat-o-loog enbeslist ook streetwise worden.