Het webdilemma
Uitgeverij: | Business Contact |
---|---|
Uitvoering: | Paperback |
Taal: | Nederlands |
Aantal Pagina's: | 239 |
Afmetingen: | 150x230x211 |
Verschijningsdatum: | Juni 2006 |
EAN: | 9789025498276 |
Omschrijving
Is het voor u nog onduidelijk hoe uw bedrijf nu verder moet met internet? Of hoe u internet in uw bedrijf moet integreren? Dit boek toont onomstotelijk de noodzaak aan om zakendoen via internet tot een integraal deel van uw bedrijfsstrategie te maken. Maar belangrijker, Het webdilemma vertelt u hoe dat kan. Aan de hand van zes 'nieuwe regels van het zakendoen' wordt duidelijk gemaakt welke aspecten een rol spelen bij het uitstippelen van een internetstrategie: 1. doorgrond het consumptiegedrag van uw martkt en speel daarop in; 2. los het conflict met bestaande bedrijfsstrategiën op; 3. ontwikkel uw merk op het web; 4. benoem leiders die verstand van zaken hebben en creëer organisatiestructuren die geschikt zijn voor de nieuwe rol van het web; 5. investeer in de technologie die nodig is voor een geslaagde website; 6. internationaliseer uw webstrategie. Het laatste hoofdtuk is een praktische stap-voor-stap-gids voor de implentatie van de strategie. Het webdilemma, de regels voor voor de e-commerce geeft de ondernemer en manager aanwijzingen en inspiratie voor de toekomst en de inzet van internet.