Power brands

Uitgeverij: Lias
Uitvoering: Gebonden
Taal: Nederlands
Staat van het boek: Licht beschadigd
Aantal Pagina's: 240
Afmetingen: 161x221x24
Verschijningsdatum: September 2013
EAN: 9789088030345
(Tijdelijk) uitverkocht

Omschrijving

H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Powerbrands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Ze zijn de nieuwe norm in marketing. Powerbrands dus. Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord. Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Powerbrand te worden. Marc Oosterhout is mede-oprichter van N=5, een toonaangevend reclamebureau, met tal van grote opdrachtgevers in binnen- en buitenland. In 2010 werd het bedrijf uitgeroepen tot Bureau van het Jaar. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Hij is een prominent merkdeskundige en verschijnt met regelmaat in de media. Eerder schreef hij Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen. Mirte Stut werkt als merkstrateeg bij N=5. Zij studeerde sociaal-culturele wetenschappen en communicatiewetenschap en deed onderzoek naar de invloed van merken op onbewust gedrag.