Sterk merk in de zorg

Nieuwprijs € 34,95
Onze prijs€ 9,99
Uitgeverij: Pluryn
Uitvoering: Gebonden
Taal: Nederlands
Staat van het boek: Licht beschadigd
Aantal Pagina's: 176
Afmetingen: 226x266x21
Verschijningsdatum: Juli 2019
EAN: 9789082340327
Let op: Nog 2 exemplaren op voorraad

Omschrijving

Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige opgave. Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. Met een eigen karakter en een goede reputatie. Met een unieke set van associaties die je als organisatie wenst te creëren en te behouden. Een merk dat relevant, herkenbaar en aantrekkelijk is voor medewerkers en cliënten. In het boek passeren een groot aantal bouwstenen de revue zoals merkpositionering, merkbelofte (pay-off), internal en external branding (ambassadeurs) en het bieden van toegevoegde waarde door unieke waardeproposities en merkactivaties. Met dit derde boek Sterk merk in de zorg delen we graag onze kennis en ervaring over het ontwikkelen van een sterk zorgmerk en de reis die het Pluryn-merk die afgelopen jaren heeft afgelegd. Het boek staat boordevol praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, tips en tools (zoals het merkcanvas) die je kunt gebruiken bij het ontwikkelen van het merkbeleid.

De eerste twee boeken uit deze reeks gaan over de invoering en toepassing van marketing in de zorg en online marketing in de zorg. Beide boeken beschrijven hoe Pluryn dit heeft aangepakt en wat de belangrijkste lessons learned zijn geweest.