Webonomie

Uitgeverij: Business-Contact
Uitvoering: Paperback
Taal: Nederlands
Aantal Pagina's: 256
Afmetingen: 144x220x24
Verschijningsdatum: December 2005
EAN: 9789025423230
(Tijdelijk) uitverkocht

Omschrijving

Op elk willekeurig moment surfen 20 miljoen mensen op het Web en elke minuut komt er wel een nieuwe site bij op Internet. Is uw bedrijf al aanwezig op dit vernieuwendste medium sinds de uitvinding van de televisie? Bedenkt u dan wel dat de economie op het Web totaal anders is dan de gewone economie. Heeft uw bedrijf dat niet door, dan kan het miljoenen guldens verliezen en uiteindelijk tot de conclusie komen dat het Web zijn beloften niet waarmaakt. In dit boek vindt u praktische informatie waarmee uw onderneming niet alleen kan overleven in het digitale landschap, maar ook floreren. In negen basisprincipes formuleert Evan I. Schwartz adviezen hoe ondernemingen daadwerkelijk resultaten kunnen behalen. Het boek zit vol praktijkvoorbeelden, zowel van bedrijven die met succes op het Web reclamecampagnes voerden als van ondernemingen die de conventionele marketingwijsheid toepasten op de nieuwe digitale economie en daardoor jammerlijk faalden. Elk bedrijf - van een kleine eenmanszaak tot een multinational - kan de aandacht trekken van de miljoenen potentiële kopers die op het Web surfen. Voorwaarde is wel dat het rekening houdt met de geheel eigen regels van Webonomie.