50 manieren om een klant kwijt te raken

Uitgeverij: Spectrum
Uitvoering: Gebonden
Taal: Nederlands
Staat van het boek: Licht beschadigd
Aantal Pagina's: 158
Afmetingen: 141x205x20
Verschijningsdatum: April 2010
EAN: 9789027480606
(Tijdelijk) uitverkocht

Omschrijving

Vijftig aanbevelingen om het verkeer tussen klant en verkoper goed te laten verlopen. ' Boeiend en herkenbaar van begin tot eindZonder klanten geen bedrijf. Dus doe je je best het je klanten naar de zin te maken. Toch kleunen we maar al te vaak mis. Hoe komt het nu dat je klanten verliest? Waar ligt dat aan? Wat doe je fout? Frans Krips legt in heldere bewoordingen uit hoe dat komt n geeft tegelijkertijd op humoristische wijze aan hoe je ze kunt behouden. Van essentieel belang voor iedere werknemer. - Het Financieele DagbladFrans Krips weet in enkele kernachtige zinnen de essentie van de zaak weer te geven. Wat je misschien onbewust vermoedde, zet hij helder uiteen. Hij heeft dan ook een exacte achtergrond.'